29 Eylül 2012 Cumartesi

Sosis Boncuk çubuk Makarna ㋡

Bu makarnayı çok zaman önce bir tv kanalında yapılışını izlemiştim aklımın bir köşsinde vardı ehh bugüne kısmetmiş :=))
İsmini hatırlayamadım ben uydurdum şimdilik başka ismi varsada artık değişmiş oldu :) Yapılışı Hem kolay hemde göz zevkinede çok uygun bu arada süslemesiylede çocukları kandrmanın en kestirme yolu...

Malzemeler :
Yarım paket çubuk makarna
2 adwet sosis

Yapılışı :
Bir sosisi üçe bölüp içlerinde yavaşca çubuk makarnaları geçiriyoruz, hazır olan makarnaları kaynamış suyun içine koyup kendiliğinden suyun içine batmasını bekliyoruz makarnaların hepsi suyun içine girdiğikten sonra yavaş yavaş karıştırıp  üzerine tuz atıp kaynamaya bırakıyoruz.
Kaynama süresi dolduktan sonra makarnaların altını kapatım suyun içinden çıkarmadan beklemeye bırakıyoruz.

Servisi : Ben bu gün muzurluk yapim azıcık makarna tabağımızı süsleyim dedim çokta şeker oldu aslında çocukları kandırmanında güzel bir yolu hem bu sayede makarnada yenmiş olur çocuğu olan anneler mutlaka denemenizi tavsiye ederim ....
Hazır olan  makarnaların  suyunu süzüp direk servis tabağına koyuyoruz ben sos olarak meksika barbekü sosum var ondan ilave ettim muhteşem lezzetli oldu denemenizi tavsiye ediyorum...