18 Eylül 2012 Salı

Sütlü İrmik Tatlısı yaptım kızlar ㋡

Bu aralar tatlı ile arama mesafe koydum ramazan ayında 7 kg. verdiğim için geri almamak için büyük mücadele veriyorum vee kolay tatlıları şimdilik tercih ediyoruz bakalım :=))
Şekerinde cimrilik yaptım hanımlar siz 3-4 kaşık daha ilave edin bizimkiler fazla şerbetli sevmedikleri için bizimkilere göre yapılmış oldu....

Malzemeler :
1 Lt. süt
10 yemek kaşığı irmik
8 yemek kaşığı toz şeker
Ceviz, kuş üzümü, Tarçın

Yapılışı :
Bir tencerenin içine sütü boşaltıyoruz, üzerine irmik ve şekeride ilave edip orta ateşte sürekli karıştırıyoruz muallebi kıvamına gelince altını kapatıp geniç cam tepsiye sıcakken döküyoruz soğuması için kenara alıp üzeri için ceviz, üzüm, ve tarçını hazırlıyoruz soğuduktan sonra bıçak yadımı ile kesip servis tabağına alıyoruz üzerine ceviz, kurutulmuş üzüm ve tarçın ilave edip servise edebilirsiniz hanımlar ...
Not : Evde damla sakızı olsaydı 2 damla koyacaktım siz yaptığınızda mutlaka koyun muhteşem lezzetli oluyor üzerinede sevdiğiniz kurutulmuş başka meyvelerden ilave edebilirsiniz :)))

Afiyet olsun...