23 Ekim 2012 Salı

Kızarmış Tavuk Piliç ㋡


Dün arkadaşım meral ile kartal sahilde denizi gören  bir mekanda  kahvaltı yaptık,  denizin muhteşem görüntüsü'de bize katılınca iki kadın haliyle afiyetteydik :))
Özlemişim deniz havasını valla uzun zaman olmuş kartala gelmeyeli keyfini çıkardım denizin desem abartmışmı olurum acaba :)
Son zamanlar'da yakaladığım güzellikleri ölümsüzleştiremiyorum Fotoğraf makinemin bozulması çok büyük şanssızlığım oldu  çektiğim resimlerin kalitesi içime sinmesede  hiç yoktan iyidir diyorum bu yüzdende istediğim kaliteyi alamadığım için foroğraf çekmeye hayıflanıyorum :)
Eve dönüş yolunda ışıklarda beklerken tavuk piliç çevirmelerini gördüm sanki az önce o muhteşem kahvaltıyı yapan biz değildik piliç alsakmı dediğim anda bir baktımki  iki tane kapmışız  bile akşam için hazır yemekti  hazır kızarmış pilicin yanına bir plav birde ayran çalkaladımmı bu günün menüsü hazırdır dedim....
Bu gün tembellik yapmışsın sanki desede bizimkiler bıyık altından sırıttmakla kaldım :=))

Afiyet olsun