15 Aralık 2012 Cumartesi

Noel Kurabiyeleri ㋡

Her yıl yeni yılı günler öncesinden planladığım hazırlıklarla kutlarım.
Kocaman bir süslü çam ağacı, hediyeler, yemekler, parti vee sevdiklerim :=))) 
Bu yıl farklı olsun istedim aylardır üzerinde çalıştığım bir projem vardı geçen gün emin önüne gidip hayata geçirmek için ilk adımı attım :=))
Pastacılık işini bir süre hobi olarak devam ettireceğim şimdilik öğrenciyim zamanla nerelere geleceğimi bende çok merak ediyorum ustalığa geldiğim gibi bir bakımışız dükkanımında açılışını yapmışım Allahın izni ile.
Bu gün ilk denemelerimizi yaptık sonuç mükemmel oldu küçük bir kız çocuğu gibi çok sevinçliyim benim bu işe başlamamda emeği geçen İzmirli pastacı bir hanımın verdiği bilgilerle ve tiyolarla yola çıktım  ağır adımlarla ilerliyorum yakında detaylı her şeyi anlatırım çok yorgun olduğum için yazı yazmaya üşeniyorum...
Kurabiyelerin yapımında emeği çok büyük olduğu için Urfalı komsum Zübeyde ablama da çok teşekkür ediyorum.....

İçimde büyümeyen bir çocuk var bunu itiraf ediyorum bu işi ilk denemede olsa çok sevdim ilerde daha büyük başarılara imza atmayı planlıyorum hayırlısı....
Hayallerimi pastalara yansıtıyorum sonuçları da harika olacik.....
Fotoğraf makinem arızalı olduğu için güzel kaliteli resim alamadığım için üzgünüm telefonumda güzel çekmedi istediğim kalitedeki fotoğrafı sergiyelemedim şimdilik :(


Bakın bunlar benım oyuncaklarım :=))